Před rokem 2017
Prosinec 2016
Vánoce jsou tady a s nimi přichází i vánoční dárky. I náš tým dodržuje tradice a první dárek si dnes trochu předčasně nadělil. Je jím konečně pořádná závodní převodovka od pana Sixty :-), vybavená samosvorným diferenciálem, krátkým stálým převodem se silným zubem a těmi správnými převody. Od této změny si slibujeme výrazné zrychlení auta na RZ. S převodovkou se samosvorem jsem nikdy nejel a už se nemůžu dočkat, až to vyzkouším. Auto sice trochu ztratí na maximální rychlosti, ale to u rally není až zas tak podstatné, ale zase výrazně získá na zrychlení při rozjezdech z malých rychlostí, kterých je při závodech opravdu hodně.
No nic.... konec rozumování, budíka ráno na šestou a jdu ji tam zamontovat, abych už zítra mohl vyzkoušet, jaké to je, řídit stotřícu se samosvorem:-)
Všem pohodové svátky přeje za celý tým driver Honza
Listopad 2016
Máme hotové samolepky v rozměru 150 x 89 mm
Pokud chcete podpořit náš tým, tak máte možnost to provést zakoupením této samolepky.
8.10.2016
Stotříca je již opravená a těší se na další závody. Do příštího roku ještě posílíme brzdy, vpředu chlazenými kotouči, protože auto dosahuje rychlosti až 180 km/h a brzdy jsou velmi potřeba:-)
Komentář pilota:
Na Příbram jsme se velmi těšili a byli jsme plni očekávání,
jak bude auto fungovat po úpravách, které jsme provedli po Barumce.
Chtěli jsme trochu zrychlit a malinko jsme tomu upravili i rozpis.
Poctivě jsme natrénovali všechny RZ třemi průjezdy.
I naše servisní zázemí bylo na top úrovni, za což by jsme chtěli velmi poděkovat závodnímu týmu TMS Jirky a Dominika Brožových a všem jeho mechanikům, kteří nám zcela bezplatně poskytli celé jejich zázemí i s obytným karavanem.
O skvělé jídlo, pití a hlavně vždy o skvělou náladu se starala moje vždy usměvavá Irča, za což i jí patří velký dík. V depu jsme se fakt cítili, jak velcí kluci na těch největších závodech evropské úrovně.
Závody začaly a auto fungovalo skvěle. Z přemíry snahy jsem vyrobil dvě krizovky s výletem mimo trať, ale obě nakonec dobře dopadly. Mechanici jen museli doladit geometrii a jelo se dál. Po čtyřech rychlostních zkouškách jsme byli na pěkném 3. místě ve třídě 19 vteřin za druhou posádkou Jun- Jun na Suzuki Swift.
Začali jsme jet trochu plynuleji bez zbytečných krizovek a pomalu jsme začali umazávat náskok druhého v pořadí. Bohužel na RZ 6 nám vypadla hadice chladící soustavy a do cíle RZ jsme dojeli jen silou vůle.
Při přehřátí motoru došlo k přidření ventilu v jeho vodítku a ventil zažil "schůzku" s pístem.
V té chvíli to vypadalo, že závod pro nás končí.
Ale máme přece skvělé mechaniky, kteří nikdy nic nevzdávají. V servisní zóně jsme sundali hlavu, vyndali ohnutý ventil a řešili, co dál. A v tu chvíli se stal zřejmě zázrak:-) v našem servise se objevil člověk,
který se nabídl, že nám vyrobí nový ventil a jak řekl, tak udělal.
Je skvělé, že takový lidé existují a tomu pánovi bych chtěl velmi poděkovat za jeho čas a snahu v nočních hodinách. Bohužel v té rychlosti jsem se zapomněl zeptat na jeho jméno, ale byl to opravdu borec. Vše jsme znovu složili, vyzkoušeli a vše vypadalo velmi dobře. Auto jsme předali do uzavřeného parkoviště a ráno šli opět na to. Bohužel na první ranní nedělní zkoušce se opět začaly
z motorového prostoru ozývat nezdravé zvuky, tak jsme auto raději odstavili, abychom předešli nějaké větší destrukci motoru. Tím pro nás závod skončil.
Chtěl bych poděkovat všem mechanikům za skvělou práci a nasazení (i v nočních hodinách), Liboru Kotrmonovi za podporu našeho závodění, spolujezdkyní Verče za precizně a velmi profesionálně odvedenou práci na sedadle spolujezdce, naši týmové "kuchařce" a bavičce Irče, týmu TMS a taky našemu webmastrovi Joskovi.
Příprava vozu na další závod: nové přední tlumiče HP sporting
Postřehy pilota:
První závod v MČR HA je úspěšně za námi. Barumka pro nás byla víceméně testovací a hlavním cílem bylo dojet, protože jsme nové auto neměli pořádně kde vyzkoušet (pár jízd na letišti). Takže úkol byl splněn posádka i auto dorazili do cíle jen
s menšími šrámy (pokud se mezi to dá počítat i prokousnutý ret a uštípnutý zub co-pilota Veroniky) a navíc se nám povedlo dojet na krásném 3. místě
v naší kategorii E1. Nyní proběhne pár nezbytných úprav v nastavení vozu, aby bylo vše připraveno na další závody. ....
srpen 2016
Po devíti letech jdeme znovu na to.....
nedá se bez toho žít:-)
Vracíme se na závodní tratě!
Chceme navázat na úspěchy HB Motorsport Rally Teamu z let 2003/2007, kdy jsme závodili s vozem ŠKODA 1000 MB. První představení našeho vozidla ŠKODA 130 L/A bylo na Star Rally Barum Rally Zlín Historic MČRHA 26.- 27.8.2016, kde jsme ve své kategorii E1 obsadili krásné 3. místo.
Další závod nás čeká 1.10.2016 na 37.SVK Rally Příbram